Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketingi klubis Elisa juht Sami Seppänen
20. novembril esinevad Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen ja turundusjuht Karin Kanepi. Ettekande teema on "Konkurentsiolukord telekommunikatsiooniturul ning Elisa brändi uuenemine".
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen Foto: Eiko Kink
Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen räägib klubihommikul konkurentsiolukorrast telekommunikatsiooni turul. Kas ELi regulatsioon kasvatab või langetab mobiilsideoperaatorite investeeringuid ning kas mobiilsideteenuste hinnad hakkavad tõusma või langema? Mida tähendab brändi uuenemine Samile kui ettevõtte juhile? Kuidas kogu organisatsioon uuenemisega kaasa tõmmata?
Elisa turundusjuht Karin Kanepi räägib Elisa brändi uuenemisest. Kuidas viidi läbi brändi uuenemine? Mis muutus Elisa välimuses ja mis muutus sisus? Millised olid suuremad väljakutsed? Milline on Elisa uus esinduste kontseptsioon?
Klubihommikut modereerib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
35. korda toimuv Best Marketing Club on hommikukohvi vormis seminar. Osalejaid on kokku tavaliselt 25-30. Visiitkaardid on soovitav kaasa võta, sest Best Marketing Club on koht, kus saab luua uusi väärtuslikke kontakte.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.